Seminar Sifufbads Roadtour di Perak

“IPOH MALI…”
Alhamdulillah, juga selesai di Ipoh.. Luarbiasa orang Perak.. kome mmg hebat.. tahniah tim sifufbads ucapkan.. teman bulih kata 5 star untuk kome.. Semoga Allah memberi lebih kejayaan untuk kome…

“IPOH MALI…”
Alhamdulillah, juga selesai di Ipoh.. Luarbiasa orang Perak.. kome mmg hebat.. tahniah tim sifufbads ucapkan.. teman bulih kata 5 star untuk kome.. Semoga Allah memberi lebih kejayaan untuk kome…
Alhamdulillah.. selesainya Seminar Chapter C, semalam.. Tahniah buat yg hadir.. Semoga ilmu yg dikongsikan memberi manfaat.. INGAT 4 DARI 7 PESAN INI.. Berani bermimpi.. Tulis impian.. Buru ilmu.. Amalkan ilmu.. Saya doakan impian anda tercapai insyallah tahun ni juga.. Share on FacebookPost on X
MC R MENGGEGAR!! Alhamdulillah.. selesainya seminar Fb Ads Missing Chapter Return, Sabtu lalu.. Tahniah buat yg hadir.. Semoga ilmu yg dikongsikan memberi manfaat.. INGAT 4 DARI 7 PESAN INI.. Berani bermimpi.. Tulis impian.. Buru ilmu.. Amalkan ilmu.. Saya doakan impian anda tercapai insyallah tahun ni juga.. Share on FacebookPost on X
Alhamdulillah..Settle sudah karnival KARANGKRAF X SIFUFBADS 2017 yg berlangsung di Perkarangan Kompleks Karangkraf, Shah Alam last weekend… Thanks buat yg hadir semua. Anda memang super ohsem! Sanggup datang berhujan berpanas dgn family dan rakan2…Korang memang MERCIKKK! Tahniah! Sapa yg meng’havoc’kan karnival KARANGKRAF X SIFUFBADS last week ? Cer komen… Share on FacebookPost on X
Pada awal Disember tempoh hari, team Sifufbads telah pergi bercuti ke Vietnam selama 4 hari 3 malam iaitu pada 4 hingga 7 Disember 2014. Hampir 20 orang yang terbang ke Vietnam kecuali Tuan Director, En JaMaL Sifufbads, Munir, Adli dan Syahmi… Galeri Percutian Team Sifufbads di Vietnam cheap mulberry bags uk toms wedges mcm tote bag mulberry sale…
Thanks to alumni-alumin Sifufbads yang hadir. Be prepare to expand.. Bagaimana bina emapayar.. Integrated marketing.. InsyAllah, Ramadhan nanti kita buat gathering yang lebih besar, lebih ramai, lebih banyak aktiviti amal… Share on FacebookPost on X
“ORG GANU, ENERGI LUOR BIASEE WEEIIH” Hebak sungguh oghang ganu! Pawer2 blake.. nok kabooo.. di Ganu, ada byok usahawang hebak2.. level “budok baru nak up” ada, level “ok lah”, level “u the best ” ader, level “good job” ader, level “lejeng” pon ader.. Semoge ilmu yg disampaikang oleh team sifufbads, diamal, dipraktikkan akang menaikkang level…