Realiti Sebenar Hidup Seorang Usahawan…

realiti-hidup-usahawan

Kebanyakan org hanya tengok kejayaan seseorang usahawan bertaraf jutawan yang berjaya dgn berkata, “saya sukar utk dpt kejayaan sepertinya, dia dapat pun sebab nasibnya lbh baik dari sy jer, entah2 berjaya pn tipu org kot… “

tapi….

hakikat yg org tue tak tahu ialah mengenai cabaran yg mereka2 ni terpaksa hadap sblm mencapai sesuatu tahap kejayaan tersebut…seperti kata2 seorang syeikh….

“Orang yg mendapat (kurniaan) dunia yg hebat, pasti disebabkan ada kesungguhan luar biasa daripadanya. Begitu juga orang yg mendapat (kurniaan) akhirat yg hebat, pasti disebabkan ada kesungguhan luar biasa daripadanya..” – Syeikh Ahmad Fahmi ZamZam Al-Banjari.

Antara kesungguhan luarbiasa yg dihadapi adalah seperti dipertontonkan dalam video khas ini…buat mereka yg benar2 nak tahu…boleh tgk video ni….anda akan lbh faham dan menghayatinya….jom saksikan bersama2 !

.

Dalam video ini, boleh diambil beberapa point dan kata2 penting yg boleh dipegang utk kita benar2 capai kejayaan, antaranya….

  • Beza bagi org yg berputus asa dgn org yg berjaya ialah mereka terus buat dan buat setiap hari, terus bekerja keras setiap hari walau apa pn cabaran yg terpaksa dihadapi.
  • Mereka terus belajar dan belajar dgn mentor dan guru yg telah terbukti berjaya.
  • Mereka terus upgrade diri menjadi lbh baik setiap hari, tingkatkan prestasi setiap hari.
  • Walaupun hampir setiap hari mereka rasa spt nk berputus asa dan sgt penat, tp mereka terus tetap jalan dan berusaha walaupun kadang kala terpaksa merangkak2.

Sehingga akhirnya…mrk berjaya menjadi spt mana yg sungguh2 mereka mahukan…dan pada masa itu, kejayaan itu sendiri akan menjawab segala2nya !

Dan yg pasti, kejayaan itu kita perolehi utk Kaya di Dunia sbg pemberi manfaat kpd ramai org dan moga2 dgn itu, Allah redha dan buka rahmatNya utk kita masuk Syurga kelak, Amin…

SILA KONGSIKAN PENDAPAT ANDA DI BAWAH..

Program @ Sifufbads

18/04/2019
The Foundr Chapter 2.0
Sifufbads Academy

12/04/2019
SifufBads Premium Workshop
SifufBads Academy

19/03/2019
INSTAT
SifufBads Academy

Follow Instagram @sifufbads

  • PROSPEK RAMAI TAPI BILA BAB CLOSING JE FAIL
  • DONGIBAP KIPIDAP  Peluang sentiasa ada bgi org yg tak
  • STOP COMPARING!   Yess stop la compare hidup korang
  • BUKU PEMALAS LAKU KERAS DALAM MASA 24 JAM JER!!3000 pieces
  • Huish pebenda KISS2 ni sipoo?    Chop! Tenang
  • THE POWER OF GUNA TAG JER!    Ehem!
  • An investment in knowledge always pays the best interest
  • JIKA SIFUFBADS NAK SHARE STRATEGI TEKNIK  TAKTIK YG TERLATEST
57 BUKU MARKETING SI PEMALAS
57 BUKU MARKETING SI PEMALAS

Khas untuk anda yang rasa marketing tu leceh.. tak penting.. dan menyusahkan hidup. Ada lebih 50 strategi yang anda boleh terokai.. ianya straight forward dan mudah faham.. simple trick but very powerful! Isi Form di Bawah Sekarang!