Realiti Sebenar Hidup Seorang Usahawan…

realiti-hidup-usahawan

Kebanyakan org hanya tengok kejayaan seseorang usahawan bertaraf jutawan yang berjaya dgn berkata, “saya sukar utk dpt kejayaan sepertinya, dia dapat pun sebab nasibnya lbh baik dari sy jer, entah2 berjaya pn tipu org kot… “

tapi….

hakikat yg org tue tak tahu ialah mengenai cabaran yg mereka2 ni terpaksa hadap sblm mencapai sesuatu tahap kejayaan tersebut…seperti kata2 seorang syeikh….

“Orang yg mendapat (kurniaan) dunia yg hebat, pasti disebabkan ada kesungguhan luar biasa daripadanya. Begitu juga orang yg mendapat (kurniaan) akhirat yg hebat, pasti disebabkan ada kesungguhan luar biasa daripadanya..” – Syeikh Ahmad Fahmi ZamZam Al-Banjari.

Antara kesungguhan luarbiasa yg dihadapi adalah seperti dipertontonkan dalam video khas ini…buat mereka yg benar2 nak tahu…boleh tgk video ni….anda akan lbh faham dan menghayatinya….jom saksikan bersama2 !

.

Dalam video ini, boleh diambil beberapa point dan kata2 penting yg boleh dipegang utk kita benar2 capai kejayaan, antaranya….

  • Beza bagi org yg berputus asa dgn org yg berjaya ialah mereka terus buat dan buat setiap hari, terus bekerja keras setiap hari walau apa pn cabaran yg terpaksa dihadapi.
  • Mereka terus belajar dan belajar dgn mentor dan guru yg telah terbukti berjaya.
  • Mereka terus upgrade diri menjadi lbh baik setiap hari, tingkatkan prestasi setiap hari.
  • Walaupun hampir setiap hari mereka rasa spt nk berputus asa dan sgt penat, tp mereka terus tetap jalan dan berusaha walaupun kadang kala terpaksa merangkak2.

Sehingga akhirnya…mrk berjaya menjadi spt mana yg sungguh2 mereka mahukan…dan pada masa itu, kejayaan itu sendiri akan menjawab segala2nya !

Dan yg pasti, kejayaan itu kita perolehi utk Kaya di Dunia sbg pemberi manfaat kpd ramai org dan moga2 dgn itu, Allah redha dan buka rahmatNya utk kita masuk Syurga kelak, Amin…

SILA KONGSIKAN PENDAPAT ANDA DI BAWAH..

Program @ Sifufbads

29/09/2018
HIIM PREMIER
IDCC Shah Alam

24/08/2018
The Foundr Chapter
Sifufbads Academy

20/08/2018
The Foundr Chapter
Sifufbads Academy

Follow Instagram @sifufbads

  • Sedangkan laut lagi bergelora ini kan pula dunia bisnes Mana
  • Dalam era ini digital marketing adalah salah satu senjata WAJIB
  • Founder wajib kenalpasti prospek utk bisnes merekabila dah kenal mudahla
  • PERJUANGAN 19612018 YANG MENJADI INSPIRASI  Mula2 dulu aku berasa
  • Jadi seorg leader ni bkn shj perlu jdi pemikir yg
  • Selesai tadi Part 1 Cut Cost marketing sharing LIVE tadi
  • KERANA SAYANGKAN IBU SANGGUP KORBAN MASA MUDANYA  Nur Farah
  • SATU RAHSIA YG PATUT ANDA AMBIL DARI KISAH IBU MUDA
[Free Video] Founder’s Foundation
[Free Video] Founder’s Foundation

Didedahkan! Founder’s Foundation Video Yang Bakal Menyelamatkan dan “Mengangkat” Bisnes Anda dari Hampir Mati Kelemasan di Benam Lumpur! Anda bakal pelajarinya dalam video bersiri ini.. dan ianya PERCUMA jer..