BERMULA DARI BAZAR KARAT, SEKARANG MAMPU CAPAI 2COMMA SETAHUN..

Ini Nadzira Hamzah 25 tahun, seorang ibu muda dan founder Nad.stylis , dia dulunya pernah kerja as kerani, untuk support kewangan suaminya. Yela, dgn keadaan kos hdup waktu tu.. membuatkan dia perlu keluar bekerja walaupun anak masih kecik lagi. (kawen msa umo 18 tahun. Korang?)

Sehinggalah satu masa, hatinya terdetik. “Sampai bila aku nak hidup macamani?’ bekerja pun, gaji cukup2 makan.. cukup untuk bayar pengasuh anak2, makan dan minum family (waktu tu dia jgk jga ayah dan ibu mertuanya sekali) .

Nak beli barang accessories sendiri pun kena berkira2 disebabkan duit yg terlalu terhad. .

Dan paling diuji bila, anaknya ada masalah jantung berlubang… ibu bapa yg boleh duduk diam?

Sehingalah dia buat keputusan untuk resign dan start berniaga di Bazar karat. Tapi biasala, bila berniaga kat pasar ni. Penatnya jgn ckplah, org meniaga je faham kan? Sampaila dia mintak suaminya juga untuk benti kerja dan tlongnya berbisnes.

Dipendekkan cerita, sampaila satu hari, dia tergerak hati untuk join program sifufbads. Dia pun start dengan seminar juga sama seperti orang lain. Dan masa awl2 masuk memang zero, boleh dikatakan lambat pickup lah, tapi… sebab tekad dan big why yg tinggi untuk ubah hidup! Dia tak give up.

Dari sales 4 angka, naik 5 angka dan seterusnya menjadi 6 angka dan mampu capai millions setahun hanya dengan menggunakan beberapa strategi iaitu __

Apa yg membuatkan dia terus komited untuk update ilmu dan mencari mentor ialah, untuk beri sesuatu ‘nilai hidup’ pd family,dan staff2 yg bekerja dengannya.

So, sifufBads harap kisah sis nad ni jadi inspirasi utk korang semua.. Ibu muda ini pn boleh berjaya, apatah lg anda yg msij ada peluang dan ruang.. .

Ada yg nak dibantu sampai jadi hebat mcm sis Nad ni??

Cer komen “OFKOS NAK!” Sekarang!!

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *