BERMULA DENGAN INSPIRASI, DEXANDRA KINI BINA LEGASI!

Ini KISAH DEXANDRA! bagaimana dari produk “Inspired, De’Xandra mampu bina RANGKAIAN yang LOYAL dan KEKAL Sustain & Expand ke seluruh Malaysia hingga tembus pasaran ASIA!

Apa agaknya RAHSIA De’Xandra mampu berkembang pesat dan miliki ramai RESELLER diseluruh MALAYSIA?

1. Skill LEADERHSIP Yg Tinggi

Bila Team dah growth, Senagai FOUNDER, Skill leadership perlu ditingkatkan! Tambahan yg menggunakan sistem Agent. Kekuatan team akan ditentukan bagaimana seseorang itu LEAD the Ship!

2. Build trust dengan Team

Mcm De’Xandra menggunakan sistem loyalty untuk build trust dengan reseller. So team akan lebih loyal dengan De’Xandra. Mendapat free marketing iaitu mouth to mouth marketing untuk menambah awareness.

3. Marketing and Branding

Membuat marketing dan seiring dengan mengukatkan branding. Ini membuatkan brand De’Xandra diingati dan menjadi brand yg bukan saja di Malaysia malah terus berkembang ke seluruh Asia seperti Singapore, Indonesia.

4. Visi dan Misi yang Jelas

Visi dan misi juga memainkan peranan penting dalam company. Ia menunjukkan seberapa jauh company kita akan berkembang seperti De’Xandra iaitu “Wangian Pilihan Asia”

5. Pengalaman dan Idea

Bila kita pernah jatuh bangun, gunakan ia sebagai satu pembelajaran dan mulakan idea baru untuk bisnes kita. Kembangkan idea tanpa menunggu kita jatuh kembali.

Dapat tak?

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *