TIRU LAUNCHING JE PUN DAH BOLEH SOLD OUT!

“Tiru-tiru buat launching pun dah boleh sold out 1000 helai, itu belum ikut proper flow launching lagi!”

Minggu lepas tim sifuBad teruskan terjah ke @liyanacollection pi dok tengok Apprentice kita yang pulun sales laju! Tahniah @norliyana_ghani @han.kmn

Walaupun sekejap ja singgah, 30-50 minit tapi sempatlah kita bakar2 sikit dengan idea untuk 2022 ni…🤫

Nah! 3 perkara yang LYC konsisten buat sehingga berada di level skrg

1. Konsisten belajar dan take action terus! Takda alasan nak berjaya. Belajar strategy launching tanpa disuruh dan terus buat mana yang tahu dulu. Hasilnya boleh buat 6 angka drpd launching jer. Jangan tunggu perfect baru nak buat ye!

2. Konsisten sharing. Educate people. Educate prospek. Buat live konsisten setiap hari. Masukkan strategy permission marketing dan story content dalam setiap kali live sharing. Barulah live tu bagi impak. Lain drpd lain.

3. Konsisten build up team. Leadership! Walaupun isu leadership, isu staff tak pernah habis dan takkan habis. Tapi LYC sentiasa cari jalan untuk improve. Cepat2 solve the problem. Alhamdulillah skrg ni pun ada staff in house yang mereka develop drpd bawah, bermula zero, drpd dropship jer dan skrg dah boleh buat RM80k sebulan. Itu baru sorang staff, kalau ada 10 orang? Tak ke dah capai RM800k. Faham?

Korang macam mana pula? Boleh janji dengan saya untuk KONSISTEN buat sampai jadi?

Saya doakan siapa yang tanam azam untuk KONSISTEN bangunkan bisnes drpd skrg, korang akan dapat hasilnya dengan LUAR BIASA! Aamiin!🤲🏻

Komen skrg👉🏻 SAYA KONSISTEN FU!

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *