Kawan Saya Yang Kenalkan FB ADS…

hawariy

Dia ni student Sifufbads (lelaki sebelah kanan tu), izinkan saya bercerita mengenai beliau…

Namanya Ahmad Hawariy bin Razali, berasal dari Besut Terengganu.. berumur 28 tahun.

Pada mulanya, sebelum beliau kenal Sifufbads.. beliau buat FB ADS main hentam sahaja.. tiada guide.. takde orang yg ajar buat FB ADS.

Kemudian, beliau diperkenalkan dengan Sifufbads dan mula ikuti satu demi satu tips yang diajar sehinggalah sekarang. Beliau tak pernah miss segala perkembangan dan ilmu2 yg disampaikan oleh Sifufbads.

Pada mulanya, sales beliau semasa menggunakan FB ADS biasa2 jer. Kos iklan pula tinggi, untung pun sikit jer. Lama kelamaan, beliau mula berfikir tentang keuntungannya. Apa guna buat bisnes kalau untung sikit jer..

Bermula dari situ, beliau cuba amalkan ilmu dan 1 teknik dari Sifufbads. Sampai skrg, beliau hanya gunakan 1 teknik ini sahaja. Beliau run iklan RM100 sehari, dan beliau dapat 30-50 contact dlm sehari je. Kemudian, beliau akan FOLLOW UP semua contact yg beliau ada. Dgn cara tersebut, beliau dapat gandakan sales dgn hanya menggunakan teknik follow up yang betul.

As a result, beliau dapat gandakan jualan tanpa perlu keluarkan kos iklan yang besar. Itulah kuasa FOLLOW UP!

Ni nak bagitau sikit…

Beliau bukan berlatarbelakangkan bisnes, keluarga pun bukan dari orang bisnes. Beliau memg ZERO dalam bisnes, ZERO dalam FB ADS. Beliau diperkenalkan FB ADS pun oleh rakan beliau, Amiru Mat Rawi. Kalau bukan sebab rakannya, mgkin sampai skrg pun beliau tak akan guna FB ADS.

Buat masa ni, beliau hanya gunakan FB ADS je untuk iklan produk.

NASIHAT BELIAU..

“ Kepada anda yg baru nak guna FB ADS, jgn cepat putus asa.. jgn cepat menyerah kalah. Sebab, itulah BISNES! Ada masa susah, ada masa senang. Nak buat bisnes, jiwa mesti KENTAL. Jgn takut untuk BERTINDAK! Kalau tak, anda akan ketinggalan…”

~ Ahmad Hawairy (Pemilik fanpage Herba Sihat)

SEKIAN…

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *