Selepas Gadis Ini Turunkan Egonya, Makin Melimpah Rezeki Beliau

Kalau dah namanya wanita, kecantikan adalah satu perkara yang tak boleh nak dipisahkan ler. Yelah siapa yang tak nak cantik kan? Kalau pasal kecantikan ni serah saja pada yang pakar.

Salah seorangnya, jika anda nak cantik bolehlah berjumpa dengan Shida Mohammad ni..Beliau bukan2 calang gadis taw..Beliau merupakan Marketing Director untuk MOHA Group.

Dibawahnya terdapat beberapa syarikat iaitu MBH Medispa, Moha Trading, Moha Biotech dan yang terkini MBH Haircare .

Ada yg tak sabar nak baca kisah beliau?.

Jom baca, bagaimana beliau RENDAHKAN EGO beliau dan seterusnya membantu MENAIKKAN spa MBH Medispa di bawah jagaan beliau.

SPA PERTAMA…

Beliau start buka spa kecantikan astetic wajah pertamanya di bawah jenama MBH Medispa pada tahun 2008 dgn branch pertamanya di Bangi.

Beliau bersama-sama dengan adik-beradiknya, Yaya Mohammad mengorak langkah dari satu branch tersebut sehingga branch ke-11 yg skrg. Yang terbaru beliau akan membuka dua branch MBH MEDISPA dan satu lagi branch khas untuk perawatan rambut dibawah jenama MBH Haircare.

Bak kata orang, setiap tangga yg kita daki maka setiap itulah berbeza cabaran yg bakal dihadapi, begitu jugalah dgn bagaimana beliau menaikkan nama MBH dibawah MOHA Group semudah yg disangka…

KENAL SEJAK 2013…

Mula kenal dgn Sifufbads pada 2013 melalui Missing Chapter dan antara yang terawal menjadi anak didiknya.

Tak dinafikan waktu itu, kurang lagi competitor yg buat fbads untuk niche kecantikan ini, mmg akan mudah lepas dan senang untuk mendapatkan pelanggan.

Dalam bab fbads marketing ni, byk juga cabaran yg biasa dihadapi. Disebabkan untuk rawatan kecantikan wajah ini selalu bermain dengan peraturan fb, bnyk perkara yang dihadapi oleh pemain tegar fb seperti iklan disapprove, akaun flag. Itu tak mematahkan semangat dalam meneruskan perjuangan.

Namun langit tak selalu cerah. Apa yang menjadi permasalahannya ialah peraturan di fb sentiasa berubah. Iklan yang dlu membuahkan hasil kini dah tak macam dulu.

Ditambah pula dengan persaingan spa-spa kecantikan yang tumbuh bak cendawan lepas hujan menyebabkan pelanggan tak seramai dlu.Ditambah lagi nak menguruskan 11 cawangan MBH Medispa di seluruh Malaysia membuatkan beliau tak boleh senang duduk.

Disebabkan itu jugalah, beliau mengambil keputusan untuk join ‘berguru’ sekali lagi dgn Sifufbads. Kali ini lebih banyak benda yang dipelajari terutama dari segi strategi fbads serta dalam bab pengurusan sesebuah syarikat pun turut dipelajari disini. Bukan setakat fbads jer taw..

Antara yang paling berkesan sekali ialah dari segi pengurusan database pelanggan, yg mana database inilah menjadi kunci utama untuk kita kekal mampu memberikan pengalaman terbaik dan mendapatkan ‘RAVING FANS’.

TERBUKTI PROVEN…

Terbaru pengurusan database pelanggan ini digabungkan dgn teknik2 yg telah diajarkan oleh Sifufbads semasa pembukaan Spa MBH Sungai Petani terbukti PROVEN.

Sememangnya fbads masih relevan. Pelanggan berpusu-pusu datang sampai tak menang tangan. Betullah orang cakap semakin tinggi kita diatas, semakin perlu merendah diri, makin banyak yang kita akan pelajari.

Cuba bayangkan apa yang akan jadi sekiranya beliau tidak merendahkan egonya dan tak masuk berguru sekali lagi dengan Sifufbads.

Nasihat untuk follower Sifufbads, jangan rasa jemu untuk mencari ilmu, buang ego anda. Kerana disetiap langkah yang kita capai lebih berbeza cabaran yang bakal kita hadapi.

Banyak bertanya kepada orang yang lebih berpengalaman yang mana boleh mambantu kita mencapai tahap yang kita hajati. Saya doakan agar anda semua dilimpahi rahmat dan berjaya dunia akhirat! Aminn.

Ps: Ni Pn Shida yg tulis taw..Bukan Sifufbads yg tulis..

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *