Wanita Besi Ini Nekad Tinggalkan Dunia Kooperat Petronas Demi…

“Sebab ibu nak ada penyambung legasi..Ibu nak kumpulkan The True Warrior utk sambung perjuangan.. Dan anak2 bangsa become great eyes on the world”

Ya, ini lah dia Ibu Hanim wanita berbesi yg dulunya staff Petronas selama 20 tahun dlm Pembangunan Organisasi.. Bila Ibu keluar je dunia kooperat, terlalu ramai sifu² yang ‘try hard’ nak majukan anak bangsa..

Tapi rata-rata buat bisnes tak tersusun dan kurang maju.. Jadi, dari situ dengan kepakaran² yang Ibu ada, Ibu nak bantu lebih ramai usahawan.

Semasa Ibu musafir bersama saya di Perth, ibu terkejut sebab saya mengajar ‘anak² ikan’ tak tido sampai lewat malam.. Nak bagi mereka betul² faham punya pasal! Betapa saya nak bantu usahawan² berjaya..

Bila saya buka idea dan jemput Ibu utk join speaker DMC 2019 ni, Ibu sangat sokong.. Sebab katanya,

“Dunia VUCA sekarang kena ada game sendiri, siapa lagi Guru Digital yg nak tolong anak bangsa sekarang ni?”

“Ibu akan reveal ‘secret formula’ yg pernah ibu belajar dari beberapa orang hebat dulu.. Yang mana anak² muda dan usahawan skrg tak mampu nak pergi.. Sebab bayarannya cecah puluhan ribu. So, why not ibu share talk tu melalui Sifu Jamal masa DMC nanti….”

Ehem! Saya nak bagitahu lagi ni, ramai usahawan yang dah berjaya dibantu Ibu tau.. Susunan organisasi, visi dan misi Sifufbads yang well structured adalah hasil dari Ibu Hanim ni lah..

 

Kalau anda nak lebih sharing padu dari Ibu Hanim, ini lah masa yang tepat utk grab peluang ni!! Sebab di DMC 2019 nanti, Ibu sendiri akan ‘semburkan’ kata² semangat dan tips kejayaan utk bakal Digital Millionaire. InsyaAllah!

Anda mesti dah tak sabar nak jumpa speaker² hebat yg lain kan?

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *