SECRET DR. ARY YANG BAKAL BUATKAN OWNER² BISNES FAHAM TENTANG NILAI HIDUP SEBENAR..

“Ramai yang diuji dengan kejayaan demi kejayaan, banyak duit, banyak saving sehingga membuatkan banyak orang lupa pada pemberi rezeki di atas muka bumi ini. Bila makin lupa untuk bersyukur, lupa pada Tuhan. Dari situlah hilangnya keberkatan yang akhirnya buatkan bisnes itu sendiri hancur dan jatuh perlahan-lahan..”

Itulah dia kata-kata dari Dr. Ary Ginanjar Agustian yang merupakan pakar motivasi yang terkenal dan berpengaruh di serata pelusuk Indonesia. Kata-katanya begitu deep yang membuatkan beribu orang tersentuh untuk kembali hidup bertuhan.

Nak dipendekkan cerita, saya mula bersahabat dengan Dr. Ary ketika saya dijemput ke Jakarta, kira-kira 4 tahun yang lalu.

Dan dari situlah starting point company ESQ semakin melonjak naik, bila kami sendiri bantu dengan menghantar ‘orang kuat’ dalam company stay di Menara ESQ.

Dari tradisional method terus ke arah digital marketing, dari team digital marketing zero, kini menjadi 20 orang marketer.

Alhamdulillah..

Kini ilmu ESQ disampaikan lebih cepat, lebih jauh.. Ilmu apa? Ilmu mengenali “fitrah”, mengenali diri, mengenali tuhan,parenting, character building, corporate yang mana telah membantu ramai orang termasuk usahawan-usahawan dalam menambah nilai hidup dalam diri.

Dr Ary bukan sahaja fokus pada satu syarikat sahaja tetapi, beliau mempunyai 10 company yang terdapat beratus-ratus staff dibawah kendalian ESQ.

Dengan revenue ratus juta setahun dan dari situlah kita boleh lihat betapa hebatnya kuasa leaderhip yang beliau ada yang mampu mendidik dan mengurus staff di company yang besar.

Hebat! No wonderlah beliau berjaya membawa nama ESQ ke peringkat global apabila banyak memenangi anugerah antaranya adalah Top 3 World Halal Tourism Awards.

Sebab itulah, SifufBads menjemput beliau sendiri sebagai main speaker untuk Digital Millionaire Conference kali ini bagi berkongsi pengalaman, didikan dan tips-tips kejayaan sebagai seorang usahawan dalam era digital millennial ini.

So, jangan lepaskan peluang ini! Jom daftar sekarang!

Perkongsian dari otai dapat memberi inspirasi kepada anda untuk terus growkan bisnes ke next level. Yang mana kita sedia maklum bahawa zaman sekarang tidak seperti zaman dahulu yang penuh dengan cabaran dan persaingan yang sengit!

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *